Müşteri Memnuniyeti

Değerli Müşterilerimiz BCC' de İstek, Öneri, Dilek ve Şikâyetleriniz İçin Nasıl Bir Yol İzleyebilirsiniz

BCC’ de siz değerli müşterilerimize şikâyetin nasıl ve nerede alınacağına dair bilgiyi iletmek istiyoruz.

Erişilebilirlik: Siz değerli müşterilerimiz bizlere 444 83 02 numaralı hattı arayarak telefonla veya e-posta ([email protected]) ile veya internet sitesindeki iletişim, öneri ve şikâyet formunu doldurarak ulaşabilirsiniz.

Şikâyetlerinizi iletirken, size ulaşabileceğimiz bilgilerinizi, şikâyetinizin tarihini, saatini, yerini, ilini, şikâyetinizin türünü, varsa şikâyetinize ait durumun resmini veya detaylı açıklamalarını yazarsanız uygunsuzluğu giderebilmek ve sistemimizi sürekli iyileştirmek için bizlere fırsat yaratmış olacaksınız.

Cevap verebilirlik: BCC Toplu Yemek müşterileri için karşılıklı iletişim ortamında hızlı ve özgün çözümler üretmek, şikâyetleri etkili ve verimli bir şekilde ele alarak cevaplandırmak, şikâyetlerin gizliliğini korumak, personel ve müşterilerine müşteri şikâyetlerinin ele alınması konusunun önemini sağlamak için gerekli çalışmaları planlamakta ve uygulamaktadır. Taleplerin öncelik sırasına, oluşma sıklığına ve ciddiyetine göre araştırılıp çözüme ulaştırılması için her türlü makul çaba sarf edilmektedir. Mümkün olduğunca kısa bir zamanda, şikâyetin etkili bir çözüme ulaştırılmasını amaçlayan bir tarzda konu ele alınmaktadır. BCC, bütün iç ve dış kaynaklı makul çözüm yolları tükenene veya sizlerin memnuniyeti sağlanana kadar şikâyeti izlemektedir.

Objektiflik: Her bir ileti, adil, objektif ve tarafsız olarak değerlendirilmektedir.

Ücretler: Çağrı Merkezi kullanımı sizler için ücretsiz olup, her daim ulaşılabilir şekilde çalışmaktadır.

Gizlilik: Kişisel bilgileriniz sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir şekildedir, sizler bu durumun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bu bilgiler CRM programında saklı kalmaktadır.

Müşteri Odaklı Yaklaşım: Sizler tarafından iletilen şikâyetler geri bildirime açık şekildedir, BCC yaptığı işlemleri şikâyetin iletilmesinden sonraki tüm aşamalarda sizler ile paylaşmakta ve müşteri odaklı bir yaklaşım sergilemektedir.

about image

BCC’deyiz Uygulaması

Masaüstü pleksilerinde yer alan kodunu okutarak online anketimize katılabilirsiniz. Telefon ekranınıza gelen yönlendirmeye “devam” diyerek giriş yapabilir, bulunduğunuz yemekhane lokasyonu için değerlendirme sorularını 1 dk kadar kısa bir sürede cevaplayabilirsiniz. Uygulamamız sayesinde deneyim ve görüşmelerinizi bizimle paylaşmanın yanı sıra, birbirinden leziz tariflere, günlük ve aylık menülerimize, kalorimetre ile günlük kalori miktarınıza ulaşabilirsiniz

444 83 02’nolu Çağrı Merkezi

Çağrı merkezi hattımız üzerinden de şikâyet ve önerilerinizi bizlere ulaştırabilirsiniz. Hattımız üzerinden alınan şikâyet ve önerilere 48 saat içerisinde dönüş sağlanmaktadır.

3. Göz Anket Değerlendirmesi

Kalite Standartlarının oluşturulması kadar standartların doğru ve etkili şekilde uygulanması ve bu uygulamaların başarısının değerlendirilmesi bizim için büyük önem taşımaktadır. Memnuniyetinin artırılması esas alınarak, beklenti ve gereksinimlerinin hangi ölçüde karşılanabildiğinin ortaya konulması için bağımsız kuruluşlar tarafından uygulanmak üzere memnuniyet anketlerimiz uygulanmakta, anket değerlendirme raporuna göre operasyon sürecimiz başlamakta ve aksiyon alınmaktadır.