Page 25 - BCC - BAHAR 2022 EYLÜL SAYISI
P. 25

HABERLER
















          tüm teknik şartlara uygun şekilde hareket eden Adonis, ticari faaliyetlerini müşteri
          memnuniyetine odaklanarak yürütmektedir.
 Kullanıcıların sorularını cevaplamak üzere kolay erişim fırsatı ve kesintisiz iletişim
 desteği  sağladıklarının  da  altını  çizen  Sargın,  “En  büyük  gücümüz  satış  sonrası

 müşteri ilişkileri desteğimiz diyebilirim. Müşterilerimiz birçok farklı kanaldan bizlere
 ulaşabiliyor. Grup şirketimiz Tepe Çağrı Merkezi tarafından profesyonelce yönetilen
 müşteri hizmetleri telefon hattımız, WhatsApp destek hattımız, e-posta ve sosyal medya
 iletişim kanallarımızla her türlü soruya anında çözüm üreten bir ekibe sahibiz. Adonis

 Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş.’nin tecrübesi, geniş ürün gamı, çevreye duyarlı duruş
 ve felsefesiyle faaliyetlerimizi sürdüreceğiz” şeklinde sözlerine devam etti.


 Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş. hakkında;



 2010 yılında kurulan Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş., temizlik ürünleri ve hijyen
 çözümleri sektöründe satış ve satış sonrası hizmet alanında faaliyet göstermektedir.
 Adonis, 2019 yılından itibaren Bilkent Holding bünyesinde faaliyetlerine devam etmektedir.

 Adonis, kendi markalarıyla satışını gerçekleştirdiği kimyasal, hijyen ve kağıt ürünlerinin
 yanı sıra sektörde itibarlı markalarla yaptığı işbirlikleriyle geniş ürün yelpazesinde hizmet
 vermektedir. Marmara, İç Anadolu ve Akdeniz Bölge Müdürlükleri ile operasyonlarını
 yöneten Adonis, kısa bir süre içerisinde Ege ve Karadeniz bölge müdürlüklerini de hayata

 geçirmeyi planlamaktadır. Tüm sektörlerin endüstriyel temizlik ihtiyaçları için ihtiyaca
 yönelik hızlı çözümler sunabilen Adonis, ağırlıklı olarak; hastaneler, oteller, okullar,
 perakende sektörü, üretim tesisleri, fitness kulüpleri, site/tesis yönetimi, yiyecek-içecek
 sektöründe faaliyet gösteren firmalar için gelişen ve değişen ihtiyaca yönelik fark yaratan

 temizlik ve hijyen teknolojileriyle değer katmaya devam etmektedir. Ürün seçimi ve
 tedarik sürecinde gösterdiği profesyonelliği, ürün eğitimleri ve danışmanlık hizmetleriyle
 tamamlayarak satış sonrası hizmetleriyle de müşterileri ile uzun soluklu ve sürdürülebilir
 bir ticari ilişki kurmaya önem vermektedir. “Fark yaratır, Değer katar” mottosuyla hizmet

 sunan Adonis, en yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti vaadiyle hizmet vermektedir. Bu
 amaçla şeffaf bir yönetim anlayışını benimseyen Adonis, dinamik ve yetkin kadrosuyla,
 teknolojik yeniliklere duyarlı, kaynaklarını koruyarak ve geliştirerek sektörün en başarılı   20-23 Eylül, Koza Altın İşletmeleri A.Ş. Ovacık Altın Madeninde yapılan
 ve en iyi şirketlerden birisi olmayı hedeflemektedir. Ulusal ve uluslararası mevzuata ve   ‘’2. Maden Kurtarma Yarışması Sponsorluğumuza’’ istinaden tarafımıza
 24   TADINDA ZAMANINDA | EYLÜL 22                                              25   TADINDA ZAMANINDA | EYLÜL 22
                                             plaket takdim edilmiştir.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30