Page 25 - BCC - BAHAR 2022 EYLÜL SAYISI
P. 25
HABERLER
tüm teknik şartlara uygun şekilde hareket eden Adonis, ticari faaliyetlerini müşteri
memnuniyetine odaklanarak yürütmektedir.
Kullanıcıların sorularını cevaplamak üzere kolay erişim fırsatı ve kesintisiz iletişim
desteği sağladıklarının da altını çizen Sargın, “En büyük gücümüz satış sonrası
müşteri ilişkileri desteğimiz diyebilirim. Müşterilerimiz birçok farklı kanaldan bizlere
ulaşabiliyor. Grup şirketimiz Tepe Çağrı Merkezi tarafından profesyonelce yönetilen
müşteri hizmetleri telefon hattımız, WhatsApp destek hattımız, e-posta ve sosyal medya
iletişim kanallarımızla her türlü soruya anında çözüm üreten bir ekibe sahibiz. Adonis
Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş.’nin tecrübesi, geniş ürün gamı, çevreye duyarlı duruş
ve felsefesiyle faaliyetlerimizi sürdüreceğiz” şeklinde sözlerine devam etti.
Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş. hakkında;
2010 yılında kurulan Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş., temizlik ürünleri ve hijyen
çözümleri sektöründe satış ve satış sonrası hizmet alanında faaliyet göstermektedir.
Adonis, 2019 yılından itibaren Bilkent Holding bünyesinde faaliyetlerine devam etmektedir.
Adonis, kendi markalarıyla satışını gerçekleştirdiği kimyasal, hijyen ve kağıt ürünlerinin
yanı sıra sektörde itibarlı markalarla yaptığı işbirlikleriyle geniş ürün yelpazesinde hizmet
vermektedir. Marmara, İç Anadolu ve Akdeniz Bölge Müdürlükleri ile operasyonlarını
yöneten Adonis, kısa bir süre içerisinde Ege ve Karadeniz bölge müdürlüklerini de hayata
geçirmeyi planlamaktadır. Tüm sektörlerin endüstriyel temizlik ihtiyaçları için ihtiyaca
yönelik hızlı çözümler sunabilen Adonis, ağırlıklı olarak; hastaneler, oteller, okullar,
perakende sektörü, üretim tesisleri, fitness kulüpleri, site/tesis yönetimi, yiyecek-içecek
sektöründe faaliyet gösteren firmalar için gelişen ve değişen ihtiyaca yönelik fark yaratan
temizlik ve hijyen teknolojileriyle değer katmaya devam etmektedir. Ürün seçimi ve
tedarik sürecinde gösterdiği profesyonelliği, ürün eğitimleri ve danışmanlık hizmetleriyle
tamamlayarak satış sonrası hizmetleriyle de müşterileri ile uzun soluklu ve sürdürülebilir
bir ticari ilişki kurmaya önem vermektedir. “Fark yaratır, Değer katar” mottosuyla hizmet
sunan Adonis, en yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti vaadiyle hizmet vermektedir. Bu
amaçla şeffaf bir yönetim anlayışını benimseyen Adonis, dinamik ve yetkin kadrosuyla,
teknolojik yeniliklere duyarlı, kaynaklarını koruyarak ve geliştirerek sektörün en başarılı 20-23 Eylül, Koza Altın İşletmeleri A.Ş. Ovacık Altın Madeninde yapılan
ve en iyi şirketlerden birisi olmayı hedeflemektedir. Ulusal ve uluslararası mevzuata ve ‘’2. Maden Kurtarma Yarışması Sponsorluğumuza’’ istinaden tarafımıza
24 TADINDA ZAMANINDA | EYLÜL 22 25 TADINDA ZAMANINDA | EYLÜL 22
plaket takdim edilmiştir.