Page 11 - BCC - BAHAR 2022 EYLÜL SAYISI
P. 11

uzun bir süreç oldu. Pandemi sürecinde yemeğin kültürel boyutunda kısıtlama
 yaşadık ancak yine de toplu bir ortamda hijyen koşullarına uygun kullanılan
 ekipmanları olabildiğince kişiselleştirerek, yasal mesafelere dikkat ederek ve

 bu önlemlerin sürekliliğini takip ederek yemek hizmetini sürdürdük.


 •   BCC Catering’in kalite standardı hakkındaki görüşleriniz
 neler?



 BCC Catering’in kalite standartları yasal anlamda tüm gereklilikleri sağlıyor.
 Yasaların zorunlu kılmadığı durumlarda da karşımızda müşterisine sürekli
 kulak veren bir firma var, bundan memnunuz.







 •   BCC Catering ile çalıştığınız süreçte çalışanlarınızdan

 yemekler ve hizmet süreciyle ilgili nasıl geribildirimler aldınız?


 Biz yemekler ve yemekhane hizmeti konusunda çalışanlarımızın sesine kulak
 vermeyi önemsiyoruz ve memnuniyetsizlik oluşan durumları da ivedilikle






              proje yöneticisiyle paylaşıyoruz.  BCC Catering bu noktada bizim taleplerimizi
              dikkatlice dinleyen ve en kısa sürede cevap vermeye çalışan bir kadroya sahip.
              Yemek, doğrudan damak tadıyla ilgili bir hizmet, haliyle %100 memnuniyet

              çok zor. Ancak işi profesyonel ekiplere emanet edince çalışanlarımızın
              memnuniyet düzeyinde de hizmetler anlamında da bir artış oldu. Elbette
              sorunlar da yaşıyoruz ancak bu iş birliğini devam ettirmemizin sebebi,
              sorunlara çözüm bulmak odaklı yaklaşmalarıdır.





















 10   TADINDA ZAMANINDA | EYLÜL 22                                              11   TADINDA ZAMANINDA | EYLÜL 22
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16